neděle 15. dubna 2012

Hudebně-herní slovník - Písmeno H

HALF DOUBLES je mód pro jednoho hráče na dvou podložkách v taneční hře PIU, který však nevyužívá všech deset panelů, ale jen šest (oba středy, pravý horní a pravý dolní panel na levém padu, levý horní a levý dolní panel na pravém padu). Mód není dostupný pro všechny skladby.

HAND znamená anglicky “ruka” a je to označení značek (šipek) v tanečních hrách, které je potřeba potvrdit rukou, protože se objevují jako třetí nebo čtvrté v řadě najednou. Jsou docela vzácné a jejich jediný smysl je vyvést hráče z míry, protože pokud nepoužívá pokročilé techniky hraní jako je např. Tip-Toe, musí se sehnout a na chvíli přestat sledovat obrazovku před sebou. Skladby ve kterých můžete ruce trénovat jsou například: Bend your mind nebo Twilight.

HARD je označení obtížosti věnované zkušeným hráčům pro hru ITG. Obtížnost se pohybuje mezi čísly 5 - 10 a při hraní můžete narazit na šestnáctinky, miny, ruce, náročné streamy (dlouhé pasáže šipek bez přestávky), značky mimo rozpoznatelný rytmus a mnoho skoků. Ekvivalent je Heavy nebo Maniac (DDR) nebo Crazy (PIU).

HARD PAD je taneční podložka vyrobená z pevných materiálů (plast, kov, dřevo) vhodná spíše pro pokročilé a zkušené hráče, protože umí daleko lépe simulovat hraní na skutečné arkádové platformě. Hardpady jsou obecně dražší, težší a méně skladné než softpady, ale jsou přesnější, odolnější a trvanlivější. Více informací najdete na této stránce.

HEAVY je označení obtížosti věnované zkušeným hráčům pro hru DDR. Obtížnost se pohybuje mezi čísly 6 - 9 a při hraní můžete narazit na šestnáctinky, ruce, náročné streamy (dlouhé pasáže šipek bez přestávky), značky mimo rozpoznatelný rytmus,  mnoho skoků a crossoverů (viz písmeno C, sekce crossover). Ekvivalent je Maniac, Hard (ITG) nebo Crazy (PIU).

HIDDEN je mód ze hry DDR, který ztěžuje klasické hraní tím, že odstraňuje značky (šipky) z obrazovky ještě dřív, než se dotknou targetů (čtyř statických šipek) v horní části obrazovky. Hráč si musí pamatovat panel, který má potvrdit a odhadnout okamžik kdy má značku potvrdit. Ekvivalent ze hry ITG je “Fade Out”.

HIDE TARGETS je mód ze hry ITG, který schovává cílové, potvrzovací šipky (targets) a tím ztěžuje přesné hraní. Čtyři statické (stříbrné) šipky v horní části obrazovky udávají rytmus a pomáhají hráči odhadnout ten správný okamžik pro potvrzení značky, pokud skladba rozpoznatelný rytmus nemá. -

HOLD je dlouhá značka (šipka) ze hry ITG, zasahující do více beatů skladby najednou. Správně ji potvrdíte tak, že zůstanete stát na správném panelu tak dlouho, dokud konec šipky nezmizí za targety (čtyřmi statickými, stříbrnými šipkami v horní části obrazovky) a nevztahuje se na ni klasický systém hodnocení. Po správném potvrzení uvidíte nápis “Yeah”, po chybě “Bad”. Ekvivalent ze hry DDR je Freeze (viz písmeno F, sekce Freeze).

Žádné komentáře:

Okomentovat