pondělí 9. dubna 2012

Hudebně-herní slovník - Písmeno G

GALLOPS (doskoky nebo poskoky) jsou páry značek (šipek), které na první pohled vypadají jako skok, ale jedna značka (často šestnáctinková) má vždycky drobné zpoždení za tou první. Najdete je například ve skladbách Da Roots, Africa nebo So Deep.

GHOST STEP je sepnutí spínače na podložce bez viditelného došlápnutí hráče. Ghoststepy se stávají na opotřebovaných podložkách zejména při zvedání nohou ze snímače a při důležitých soutěžích je to jedna z věcí, kterou musí umět dobrý rozhodčí rozeznat od chyby hráče.

GOOD je hodnocení přesnosti značek (šipek), které se objevuje ve hře DDR nebo Stepmania. Nepřidává ani neubírá body a neovlivňuje hráčův “lifebar”, ale ruší combo (viz písmeno C, sekce combo). Ekvivalent ze hry ITG je Decent (viz písmeno D, sekce Decent). Více informací viz tahák pro začátečníky.

GREAT je hodnocení přesnosti značek (šipek), které se objevuje ve hře DDR, ITG i Stepmania, přidává body, zvětšuje hráčův “lifebar” a navyšuje combo (viz písmeno C, sekce combo). Více informací viz tahák pro začátečníky.

GROOVE RADAR je grafické znázornění obtížnosti skladby ve hře DDR nebo Stepmania, které se skládá z pěti sekcí (air, stream, chaos, freeze, voltage). Platí zde přímá úměra, čím je graf blíže středu, tím je skladba lehčí. Čím je graf větší, tím více skoků (air), dlouhých pasáží šipek bez přestávky (stream), značek mimo rytmus (chaos), dlouhých (freeze) šipek nebo těžkých pasáží (voltage) Vás čeká. Záleží jakého vrcholu se graf dotýká.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat