neděle 2. srpna 2009

Den třetí - S'Tsung

Třetí den byl pro hráče ženského pohlaví den No Bar a Doublu. Dopoledne se hrál no bar a spousta hráček se pořadně nevyspalo kvůli nejmenovaným Švédům, kteří v noci dělali strašný bordel (slušnější slovo nepoužiji). Mary vypadala mnohem lépe než já (a mnohem lépe než u minulého turnaje).

První čtyři kola se hrála podle systému KOTH. Hrála jsem Mellow, Determinator, Romeo and Juli8, Ride the Bass. U druhé skladby jsem se relativně bála, protože jsem si nebyla jistá tím streamem. Avšak relativně se zadařilo, protože jsem uhrála triple star. U třetí skladby jsem zase nevychytala ruce. U poslední skladby jsem nějak minula triple star, ale zadařilo se mi. Celkově jsem se v KOTH systému naseedovala na první místo, čímž jsem získala jednu výhru zadarmo (Lauma také). Rozdíl ve skóre byl 0,5 procenta.

V mém prvním kole jsem hrála proti Thimy. Ta vybrala svoji oblíbenou skladbu - Funk Factory. Věděla jsem, že musím uhrát pokud možno více jak 98.5 procenta jinak nemám šanci. Thimy byla nakonec dobrý assist tick a podařilo se mi skladbu nakonec opravdu zahrát nad 98.5. Moje volba proti Thimy byl Anubis Expert. Zde jsem také jednoznačně vyhrála avšak moje levé koleno si začalo stěžovat a docela dost.

Mezitím na vedlejších arkádách bojovali o postup Rapunzel s Laumou. Rapunzel nakoenc vyhrála a tak jsem do finále šla já proti Rapunzel. Lauma odešla se vybrečet.
První skladba, kterou jsem odchytala byla Funk Factory. Ne, že bych ji už neměla plné zuby. Prohrála jsem. Jako druhou skladbu jsem vybrala Bang, protože na něm mám dobré skóre no bar a mohla jsem vyhrát. Při pokusu však sehnout se na ruce jsem si hla s kolenem ještě víc než u Anubise a skončilo to tak, že jsem při jednom doskoku cítila takovou bolest, že jsem skladbu musela vzdát. Sice jsem ji pak dohrála, ale fail je fail. Další skladba byl Fleadh Uncut. Vyhrávala jsem celou dobu do té doby než jsem se musela postavit na freeze levou nohou a pravou odšlapávat další noty. Koleno proste nedrželo a já jsem tam nasázela pár greatů. Se zatnutýma zubama a nejistou nohou jsem skladbu dohrála avšak tato bolest a nestabilita rozhodla o mé pro hře. Rapunzel se tak stala nejlepší hráčkou v no bar.

Po dohrátí turnaje jsem se odbelhala a šla se poptat po obvaze. Dostala jsem ještě led na moje oteklé a "omodřinované" koleno. Po pár hodinách koleno přestalo tak silně bolet a mohla jsem normálně chodit. Rozhodla jsem se jít na Doubles Bar disciplínu a nějak ji uhrát.

Ze songlistů jsem vybrala Mellow Hard, No Princess Hard, Lands of the Rising Sun Expert a Xuxa Expert. Mellow byl slabý triple star. No Princess byl stepchart, který jsem z hrůzou pozorovala jak to ostatní hrajou. Je tam totiž spousta min. Přede mnou hrála Lauma a skladbu zvorala. Nastoupila jsem pak já a odchytala jsem dva pad missy a dva breaky na šipce nahoru na P2. To mě dost namíchlo a přivolala jsem si na to Chrise Foye. Moc nadšený nebyl, ale když zjistil, že panel nareaguje ani na jeho váhu uznal, že asi problém bude v senzoru. Museli jsme tedy čekat než se panel rozebere, což trvalo relativně dlouho (nemohli jsme se do toho dostat). Senzor byl úplně zničený a tak jsme dostali já a Lauma možnost hrát znovu. I když to Lauma zlamila sama a nedostala žádný pad miss, šla hrát znovu a tím dostala lepší skóre než my ostatní. Nahrála jsem si tedy svůj triple star a šla na další skladbu. LORSy mi nějak vyšly víceméně.

Xuxa je kapitola sama o sobě. Kromě toho, že jsem si vybrala špatný speed mod tak mě dorazilo 106 skoků. Narazila jsem na první tři skoky ve skladbě v osminkách při 160 BPM (nebo kolik) a zařvala jsem bolestí. Nějakým zázrakem jsem skladbu dohrála, ale totalně jsem se na tom vysekala (91 procent). Nakonec me Xuxa naseedovala proti Hyuuu (tuším, ty Finky jsou všechny stejné). Neměla jsem se čeho bát. Překvapila mě tím, že si proti mě vybrala Hardcore of the North Expert. Ač jsem neměla moc představu o čem skladba je uhrála jsem nějakých 88 procent a vyhrála tak asi o deset procent. Já jsem zvolila Vorsprung Durch Techno nebo něco podobného a vyhrála také. Moje noha se moc netvářila na těžší skladby. Později jsem se Hyuu ptala proč vybrala HOTN a ona na to, že mě viděla dávat triple stary na devítkách tak radši zvolila, co nejtěžší skladbu. Bohužel mě asi neviděla hrát Pump it up...

Nastoupila jsem později proti Rapunzel. Vybrala jsem znovu Hardcore of the North, protože jsem to hrála v minulém kole a Rapunzel není zrovna moc v doublu dobrá na těžších skladbách. Jako druhou skladbu jsme hráli Lemmings on the run hard. Dostalo se tedy na random. Měla to být random desítka. Automat nám vybral No.1 Nation. Koukala jsem na to těch devadesát skoků a vrtalo mi hlavou jestli to nedopadne jako Xuxa. Nakonec jsem se rozhodla do toho jít a doufala, že to koleno zvládne. Uhrála jsem nějakých 95 a nějaké drobné (Rapunzel 84 procent).
Ve finále na mě čekala Lauma. Byla výše postavená v KOTH kvůli mě skvělé Xuxe a tak jsem musela vybrat nějakou skladbu. Vybrala jsem tedy další, že skladeb, co mi kdysi doporučil Amegon - Euphoria Expert.
Odehrála jsem na ní zázračných 97.38 procent s jedním greatem. Lauma měla méně ať už to bylo schválně špatně odehrané nebo ne. Vybrala Infection Expert, kterou jsem hrála na 4x. Nějak jsem zapoměla, že ITGčko není pump a že mi nehrozí 24tinkové streamy. Ukázala jsem tedy, že mám dostatečně dobré reflexy a nahrála strašné skóre v podobě 90 procent. Lauma nám ukázala double star. Třetí skladba byla na mě. Chvíli jsem tam tupě zírala na automat a pak jsem procházela skladbu po skladbě. Našla jsem nějakou desítku a řekla judgovi, že to zkusím (ten by mi možná i poradil jen kdyby někdy hrál double). Jednalo se o Hardcore Symphony Expert. Tentokrát jsem to dala na 3x a nahrála 97.93 se dvěma greaty. Jako na potvoru poslední hraný song byl Reactor Expert.
Všichni se drželi za hlavu, že mě zabije už Infection (moje noha trpěla) a když viděli, že Lauma se chce mstít na Reactorovi byla z toho ještě horší reakce Lauma evidentně tuhle skladbu dlouho botila. Před začátkem jsem vyzkoušela D na P1 a zjistila, že moc nefunguje. Ale pustila jsem se do skladby. Na ruku v reactorovi jsem nakonec skočila a pokračovala v hraní dál. Potkalo mě XY pad missů na zmíněné šipce. Při dlouhém freezu jsem na ní ukázala a postěžovala si. Přišel pak 16tinkový stream, který jsem zase udělal dojem, i když nevím proč. Skončila jsem tak s 90 procenty a Lauma ukázala něco ve smyslu 98.xx. Stala se tak mistryní světa v Doubles Bar divizi.

Celkově ženské výsledky byly:
1. Lauma
2. Rapunzel
3. S'Tsung
4. Thimy
5. Mek

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Gratulujem :) zasluzila si si ten pohar aj medajle

dufam, ze o rok alebo niekedy v buducnosti aj Slovensku donesieme nejaky kov :)

Okomentovat