úterý 24. března 2009

Mise druhá: Tak trošku jiné combo...

A je tu čas na druhou misi. Tou první jste mě trošku překvapili, takže maličko přitvrdíme :o) Vítězem je Srandista, protože má více greatů než MaJJ a také o maličko těžsí song (musel uhlídat o 40 šipek víc). Autor druhé mise je ulo a já se Vám ji teď pokusím vysvětlit.  

Mise první: Tak trošku jiné combo...
Hudební hra: DDR/ITG/PIU
Úkol: Většina hráčů se snaží přežít co nejtěžší song, hodně lidí hraje na přesnost, ale občas se najde i někdo, koho zajímá údaj zvaný full combo. Tak dejme tomu, že nahrát full combo u většiny easy, medium i hard songů není problém a každému se líbí čísla jako 250, 320 nebo dokonce 444...  Kdo dokáže uhrát full combo i na expert(a) , ten si zaslouží poklonu, ale zkoušel někdo nahrát full combo víckrát po sobě za jeden jediný song? Dokážete při hraní počítat? Na tohle Vám stačí dlouhý song libovolné obtížnosti, takže zůastnit se může každý. Pro koho je můj popis příliš nejasný ať se podívá na tenhle malý návod.

Hodnocení je jednoduché, i když můžeme vést diskuse jestli je fér - největší počet full combo hodnocení za jeden song vyhrává. V případě shody pak rozhoduje jeho hodnota. Obtížnost, rychlosti ani módy neřešíme a klávesnice se nepočítá. Výsledky opět přidávejte jako komentáře, děkujeme.

1 komentář:

STsung řekl(a)...

nechci do toho moc kecat, ale vsechny tyhle veci se vztahuji na In The Groove. Uznavam, ze je jedno, co tam budete mit za skladby, ale rozhodne Dance Dance Revolution ani Pump it Up vas takhle nevyhodnoti.

A ja jsem zvladla za 430 sipek 35 krat 10 combo^_^. Na DDR songu, ale k cemu mi to je? k nicemu.

Okomentovat